Z czym to jest zbiornik ?

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderatorzy: Rybka, Sebu$

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
djrafix
Bywalec
Posty: 158
Rejestracja: pt sie 28, 2009 09:39
Lokalizacja: Lublin
Model:

Z czym to jest zbiornik ?

#1 Post autor: djrafix » wt lis 10, 2009 22:37

Witam, dzisiaj rozbierałem troszkę zafirkę swoą bo wymienianiałem rozrząd, oraz łożyska w alternatorze, mam pytanie dotyczące tego otóż zbiornika, co to jest za zbiornik, chyba z do jakiegoś wspomagania lecz tam w nim nie ma płynu czy coś to wpływa na coś , ?. Jezeli tak to jaki tam sie zalewa płyn czy obojetnie jaki do wspomagania czy nie sugerować sie tym zbiornikiem ?. Jakie są Wasze opinie na ten temat ?. Pozdrawiam.

Obrazek

Awatar użytkownika
lukasus9
Bywalec
Posty: 114
Rejestracja: śr cze 24, 2009 18:06
Lokalizacja: Gdynia/Rumia
Model:

#2 Post autor: lukasus9 » śr lis 11, 2009 01:09

Kolego djrafix, na moje oko to jest zbiorniczek właśnie od wspomagania kiero, a co do płynu to spróbuj DEXRON II (kolor malinowy)

Awatar użytkownika
djrafix
Bywalec
Posty: 158
Rejestracja: pt sie 28, 2009 09:39
Lokalizacja: Lublin
Model:

#3 Post autor: djrafix » śr lis 11, 2009 09:46

Ale czy ten dextron II tak patrze nie jest do skrzyń automatycznych ? :P

Awatar użytkownika
jendrek
Bywalec
Posty: 194
Rejestracja: sob mar 28, 2009 08:46
Lokalizacja: Pabianice
Model:

#4 Post autor: jendrek » śr lis 11, 2009 11:53

Tak ale ma też zastosowanie do układu wspomagania kierownicy.

ZAKROPIOLO

#5 Post autor: ZAKROPIOLO » czw lis 12, 2009 09:04

djrafix, a w którym miejscu ten zbiornik się znajduje, ups....znajdował, pod maską?

Awatar użytkownika
djrafix
Bywalec
Posty: 158
Rejestracja: pt sie 28, 2009 09:39
Lokalizacja: Lublin
Model:

#6 Post autor: djrafix » pn lis 16, 2009 22:59

Ok, juz troszeczke do niego dolalem tego plynu DEXTRONA i jest OK:). Byl prawie pelny zbiornik :P

ZAKROPIOLO

#7 Post autor: ZAKROPIOLO » sob lis 28, 2009 18:39

Nadal nie wiem gdzie szukać tego zbiorniczka pod maską.
Czy to jest ten zbiorniczek najbliżej przegrody silnika tak nisko po lewej stronie w dół pod turbiną, stojąc przodem do auta.
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 19:22 przez ZAKROPIOLO, łącznie zmieniany 2 razy.

KOPERNIK
Zafiromaniak
Posty: 840
Rejestracja: czw maja 12, 2011 21:33
Model:
Kontakt:

#8 Post autor: KOPERNIK » sob lis 28, 2009 18:55

Właśnie powiedz gdzie szukać tego zbiornika ????pozdrawiam

BBoyBulli

#9 Post autor: BBoyBulli » pt sty 15, 2010 02:20

Podpinam się do pytania.Też szukam tego zbiornika od wspomagania bo coś ostatnio ciężej się kręci.Dzięki.

firek
Zafiromaniak
Posty: 1033
Rejestracja: pt maja 01, 2009 11:23
Lokalizacja: Lublin
Model:

#10 Post autor: firek » pt sty 15, 2010 17:20

Koleżanki i Koledzy zbiornik z płynem od wspomagania, a właściwie cała pompa wspomagania znajduje się na ścianie grodziowej pomiędzy silnikiem a tak jakby nogami pasarzera. Żeby sie do niego dostac to trzeba przynajmniej filtr powietrza i dolot rozebrac ;) Pozdro i mam nadzieję że pomogłe

BBoyBulli

#11 Post autor: BBoyBulli » śr sty 27, 2010 13:11

Dzięki wielkie.Teraz to wiadomo gdzie to jest! Dzięki pozdrawiam ;)

Marekww33

#12 Post autor: Marekww33 » śr sty 27, 2010 21:07

Wystarczy zdemontować blachę na ściance grodziowej i jest lepszy dostęp, kratka na podszybiu i 4 śruby i macie pompę jak na dłoni, ewentualnie od spodu pod warunkiem ze nie ma płyty pod silnikiem.

ZAKROPIOLO

#13 Post autor: ZAKROPIOLO » wt mar 30, 2010 19:52

Panowie mam pytanie. Czy można mieszać płyn Dextron II z Dextron III, pytam ponieważ nie wiem jaki jest a pora dolać do wspomagania. A może inaczej jeszcze, jak zlać cały płyn, tak aby zalać świeży...? pewnie jest zalany Dextron II bo nie sądzę aby go ktoś kiedyś wymieniał ale pewności nie mam.

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2501
Rejestracja: czw sty 15, 2009 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: DTI
Plec:

#14 Post autor: Harry200 » czw kwie 01, 2010 14:11

Z tego co wiem to Dextron II i Dextron III w skrzyniach automatycznych się nie mieszało to i we wspomaganiu pewnie jest tak samo..

ZAKROPIOLO

#15 Post autor: ZAKROPIOLO » pt kwie 02, 2010 20:36

Dzisiaj dolałem oleju do wspomagania Dextron II Mobil-a. 22 zł za 1L. Brakowało ok 200 ml.
PANOWIE KIEROWNICA MASEŁKO !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”