Problem z pierwszym odpaleniem auta - przyczyny i naprawa

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderatorzy: Rybka, Sebu$

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Anony Mous
Zafiromaniak
Posty: 8512
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 10:46
Model:
Kontakt:

#166 Post autor: Anony Mous » ndz paź 24, 2010 11:12

koledzy jaki jest koszt założenia takiego chipu? czy chodzi o coś takiego : http://moto.allegro.pl/chip-ulatwiajacy ... 89024.html

Awatar użytkownika
TUX
Zafiromaniak
Posty: 574
Rejestracja: pt sie 28, 2009 13:08
Lokalizacja: Łódź koło Kolumny :)
Model:
Kontakt:

#167 Post autor: TUX » ndz paź 24, 2010 11:44

tak to to
koszt - zalezy - jedziesz do autoelektryka i 40-50zł tracisz
albo sam zakladasz
- pozdro Tux
Obrazek

Awatar użytkownika
lufa23
Świeżak
Posty: 22
Rejestracja: wt maja 18, 2010 17:57
Lokalizacja: Kraśnik
Model:

#168 Post autor: lufa23 » ndz paź 24, 2010 11:50

[ Dodano: Nie Paź 24, 2010 12:52 ]
"dwukrotne grzanie", "czas grzania za krótki"...
to ile wg Was trzeba grzać? 10-15 minut???

radziko
Bywalec
Posty: 118
Rejestracja: śr wrz 22, 2010 11:52
Lokalizacja: Suwałki
Model:

#169 Post autor: radziko » ndz paź 24, 2010 12:23

nie zwracaj uwagi na czas palenia się kontrolki ja sprawdzałem u siebie i kontrolka gasła po 3 sekundach a napięcie do świec dochodzi przez 13 sekund. Przetestuj to i odczekaj jeszcze po zgaśnięciu kontrolki

cebu
Debiutant
Posty: 46
Rejestracja: ndz maja 30, 2010 15:32
Lokalizacja: poznan
Model:

#170 Post autor: cebu » ndz paź 24, 2010 14:03

Wlasnie chcę zamontować ten chip , ale jest problem z zasilaniem ,czy ktoś wie skąd wziąść zasilanie po przekręceniu kluczyka

Awatar użytkownika
Anony Mous
Zafiromaniak
Posty: 8512
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 10:46
Model:
Kontakt:

#171 Post autor: Anony Mous » ndz paź 24, 2010 15:39

cebu pisze:Wlasnie chcę zamontować ten chip , ale jest problem z zasilaniem ,czy ktoś wie skąd wziąść zasilanie po przekręceniu kluczyka
myślę że w instrukcji na pewno będzie skąd wziąć zasilanie.

cebu
Debiutant
Posty: 46
Rejestracja: ndz maja 30, 2010 15:32
Lokalizacja: poznan
Model:

#172 Post autor: cebu » ndz paź 24, 2010 17:51

W instrukcji jest napisane ze nalezy podpiac się do sterownika ale nie wiem gdzie się on znajduje

radziko
Bywalec
Posty: 118
Rejestracja: śr wrz 22, 2010 11:52
Lokalizacja: Suwałki
Model:

#173 Post autor: radziko » ndz paź 24, 2010 21:53

Wczoraj odebrałem swoją Zośkę od majstra wymienił świece no i na razie jest ok pali od pierwszego strzała. Zobaczę jeszcze jak spadnie temperatura, mam nadzieję ze będzie ok.

Awatar użytkownika
Anony Mous
Zafiromaniak
Posty: 8512
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 10:46
Model:
Kontakt:

#174 Post autor: Anony Mous » pn paź 25, 2010 13:26

TUX pisze:ja mam chip założony rok temu
grzałki swiecą od 3 - 5 s - oczywiście tylko jak jest zimno
Sajmon28 pisze:z rozruchem ciepłego silnika
hmm - ciepły to mi zawsze pieknie palił - jak był zimny nie palił - założyłem chipa - pięknie palił - cóź decyzja należy do Ciebie
A czy po założeniu tego chipa wskazanie MID-a masz poprawne (średnie, chwilowe spalanie, ilość spalonej ropy) ??

Awatar użytkownika
TUX
Zafiromaniak
Posty: 574
Rejestracja: pt sie 28, 2009 13:08
Lokalizacja: Łódź koło Kolumny :)
Model:
Kontakt:

#175 Post autor: TUX » pn paź 25, 2010 15:16

na szczęście tych danych autko mi nie prezentuje :)
wg wyliczen spalanie w normie :)
- pozdro Tux
Obrazek

Awatar użytkownika
Anony Mous
Zafiromaniak
Posty: 8512
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 10:46
Model:
Kontakt:

#176 Post autor: Anony Mous » pn paź 25, 2010 15:16

TUX pisze:na szczęście tych danych autko mi nie prezentuje :)
wg wyliczen spalanie w normie :)
Właśnie mi chodzi o wskazania MID-a. Może ktoś się wypowie kto ma tego chipa i MID-a na pokładzie. :piwo:

Ja mam zainstalowany jakiś przekaźnik Mercedesa który powoduje oszukanie wskazań czujnika temperatury (tak twierdzi elektryk od Techa) i to jest powodem zawyżonych wskazań MID-a :/

rafi
Przeglądacz
Posty: 93
Rejestracja: wt cze 30, 2009 21:49
Lokalizacja: Lubicz/toruń
Model:

#177 Post autor: rafi » śr paź 27, 2010 17:15

Mam założonego hipa ponad rok i jest ok , zależy jaki masz, ja mam z czterema kabelkami +,- i dwa takiego samego koloru u mnie nioebieskie. Montujesz to tak przecinasz jeden kabelek od czujki temperatury obojętnie jaki i wpinasz te niebieskie w obwód , - do masy, a + wpiołem pod kostke w filtrze paliwa tam jest napięcie po włączeniu stacyjki powodzenia. :lol:

Awatar użytkownika
Anony Mous
Zafiromaniak
Posty: 8512
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 10:46
Model:
Kontakt:

#178 Post autor: Anony Mous » czw paź 28, 2010 19:11

A czy ktoś używał tego chipa : http://allegro.pl/chip-turbo-start-opel ... 07130.html ??

radziko
Bywalec
Posty: 118
Rejestracja: śr wrz 22, 2010 11:52
Lokalizacja: Suwałki
Model:

#179 Post autor: radziko » czw paź 28, 2010 22:09

Nic nie słyszałem o czymś takim. Może to być również czasówka do podgrzewania świec a gość jedynie tak pisze. Ciekawe co ma w środku.

tolus

#180 Post autor: tolus » ndz paź 31, 2010 16:05

nie potrzeba zadnego chipa - jesli masz swiece zarowe ok, paliwo nie cofa sie do baku i akumulator wyciska conajmniej 200A (najmniejszy 72Ah) na rozruchu - to przy pierwszym odpalaniu poczekaj az zniknie kontrolka grzania swiec, napis insp na obrotomierzu i policz do 5 ;) odpali na strzala ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”